نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
آخرین اخبار نقل و انتقالات ! از مصدومیت بونوچی تا برگشت مورچه اتمی

آخرین اخبار نقل و انتقالات ! از مصدومیت بونوچی تا برگشت مورچه اتمی

مصدومیت دنی آلوز و لئوناردو بونوچی دو بازیکن ارزشمند تیم یوونتوس باعث شد تا شاهد شایعات زیادی در اخبار نقل و انتقالات تیم ایتالیایی باشیم و همه از خرید یک مدافع جدید به جای بونوچی خبر داده اند.

 

لختشتاینر:

 

منابع نزدیک به تیم یوونتوس اعلام کردند که فعلا فروش لختشتاینر در برنامه های باشگاه قرار ندارد و او تا پایان فصل با یووه ادامه خواهد داد.

 

خدیرا:

 

همانگونه که قبلا اعلام کرده بودیم، سه تیم لس آنجلس گلکسی، نیویورک سیتی و نیویورک ردبولز برای جذب ستاره ی آلمانی یووه ابراز علاقه کرده اند و حالا خبرهای جدیدی مبنی بر مذاکره ی دوباره این باشگاه ها با مدیر برنامه ی خدیرا منتشر شده است.

 

گفتنی است، خدیرا تا سال 2019 با تیم یوونتوس قرارداد دارد.

 

الکسیس سانچز:

 

ستاره ی شیلیایی تیم آرسنال قرارداد خود را با تیم انگلیسی تمدید نکرده و شایعات زیادی در زمینه ی پیشنهاد دوباره ی یووه به او منتشر شده است. بانوی پیر حاضر است تا 50 میلیون یورو برای خرید او هزینه کند.

 

ترانسفر:

 

توتو امروز مدعی شد که یوونتوس دستور خرید 2 هافبک و 1 مدافع را در دستور کار خود قرار داده و به زودی نفرات خود را نهایی خواهد کرد.

 

جووینکو:

 

یکی از منابع محلی ایتالیا دیروز مدعی شده بود که یووه بر روی بازگشت جووینکو تمرکز کرده و ممکن است او به زودی راهی یووه شود. اما امروز کوریره این موضوع را تکذیب کرد.

 

په په:

 

مدافع پرتغالی رئال یکی از بازیکنانی است که باشگاه های قدرتمند اروپایی برای جذب او به صورت آزاد ابراز علاقه کرده اند و یووه نیز به شدت شرایط این بازیکن را بررسی می کند تا در صورتی که با رئالی ها تمدید نکرد، به سراغ او بروند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: